Prodejna Hruška žádá o nahlášení objednávek na velikonoce. Jedná se o Mazance, veky, pečivo a salát.
Ve svátek na Velký pátek 18. dubna bude otevřeno od 7:00 do 12:00 hodin.
Datum konání: 18. 4. 2025
Prodejna Hruška žádá o nahlášení objednávek na velikonoce. Jedná se o Mazance, veky, pečivo a salát.
Ve svátek na Velký pátek 18. dubna bude otevřeno od 7:00 do 12:00 hodin.
Datum konání: 5. 4. 2025
Kontejner na velkoobjemový odpad bude přistaven na parkovišti u hospody o víkendu 5 a 6. dubna.
Datum konání: 29. 3. 2025
Odběr elektroodpadu a nebezpečného odpadu.
V sobotu 29. března od 9:30 do 10:00 hodin
u obecního skladu za hospodou
Datum konání: 29. 3. 2025
Zveme na divadelní kus "Němý svědek" od Alda Nikolaje v podání divadelního spolku Labyrint z Brandýsa. Hraje se 29. března od 18:00 hodin.
Datum konání: 25. 3. 2025 - 25. 5. 2025
Po dobu nepřítomnosti paní Vackové dochází k úpravě otevírací doby v prodejně Hruška v Oucmanicích následovně.
25. března až 25. května 2025
Pondělí: 7:00 - 12:00
Úterý: 7:00 - 12:00
Středa 7:00 - 12:00
Čtvrtek: 9:00 - 13:00
Pátek: 7:00 - 15:30
Sobota: zavřeno
Na velký pátek 18. dubna bude otevřeno od 7:00 do 12:00 hodin.
Datum konání: 17. 3. 2025
S ohledem na vydaná opatření Státní veterinární správou ZOD Zálší oznamuje, že od pondělí 17.3. 2025 bude probíhat výdej obědů v 10 hodin na parkovišti u obecního úřadu v Oucmanicích.
Jedná se o dočasné opatření. Děkujeme za pochopení.
Eliášová Pavlína
vedoucí stravování
Datum konání: 15. 1. 2025 - 31. 3. 2025
Oznamujeme zahájení přijímání plateb poplatků v roce 2025. V hotovosti každou středu o úředních hodinách, tj. od 8:00 do 11:30 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin. Pokud požadujete platbu převodem na účet, je potřeba poslat požadavek e-mailem a v odpovědí obdržíte předpisný seznam na číslo popisné. Po zaplacení poplatku na účet za svoz komunálního odpadu budete mít připravenou známku na popelnici na Obecním úřadě.
Platby převodem na účet obce č. 2700099135/2010 vedený u banky FIO. Převodem je nutné platit každý poplatek zvlášť a do zprávy pro příjemce uvést jméno a druh poplatku. Na výši poplatku se lze dotázat elektronicky e-mailem na adrese obec@oucmanice.cz .
Poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů je stanoven ve výši 650,- Kč za poplatníka. Poplatníkem je každá osoba s trvalým pobytem na území obce a osoba vlastnící rekreační či obytný dům bez trvale přihlášených obyvatel. Splatnost poplatku do 31.3.
Poplatek za psa je stanoven ve výši 70,- Kč za prvního psa, za každého dalšího psa je poplatek 100,- Kč. Splatnost poplatku do 30. 04.
Stočné je stanoveno ve výši 14,- Kč za m3 plus DPH 12%, celkem 15,68 Kč za m3. Počítáno ze spotřebované pitné vody předchozího roku evidované u společnosti VaK Jablonné nad Orlicí. Splatnost poplatku do 31. 03.
Datum konání: 4. 1. 2025
V sobotu 4. ledna 2025 naší obec navštívili Tři králové se sbírkou pro potřebné. Oblastní charita Ústí nad Orlicí děkuje za finanční dar získaný sbírkou ve výši 15.421,- Kč.
Datum konání: 1. 1. 2025
V roce 2025 zůstává četnost svozů jednotlivých odpadů stejná, jako v roce 2024.
Nově se sváží plast z nádob zapůjčených jednotlivým nemovitostem ze stejných stanovišť, jako směsný komunální odpad.
Svozová firma upozorňuje, že svoz odpadu v daném dni probíhá od 6:00 do večerních hodin.
Svozová firma nedoporučuje používat plechové popelnice o objemu 110 litrů z důvodu nebezpečí uložení teplého popela a následného zahoření svozové techniky.
Poplatek za svoz komunálních odpadů v roce 2025 je ve výši 650,- Kč na obyvatele s trvalým pobytem v obci.
Množství směsného komunálního odpadu na obyvatele v roce 2025 klesá na 160 kg.
V případě nedostatečné kapacity nádoby na plast se nabízejí varianty řešení:
Domluvit se se sousedem, který nemá kapacitu plně využitou
Koupit si na OÚ pytle na plastový odpad. Plný pytel se při svozu přiloží k popelnici na stanovišti.
Dokoupit si další nádobu na plast.
Poklepáním na obrázek se nabídne soubor pdf. ke stažení.