Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Nabídka pronájmu nebytových prostor v Brandýse nad Orlicí
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
1
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
2
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
3
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
4
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
5
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
6
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
7
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
8
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
9
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
10
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
11
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Sběr železa
12
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Sběr železa
13
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Sběr železa
14
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
15
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
16
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
17
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Provozní doba hospody na velikonoce
18
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Velikonoce v prodejně
19
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Velikonoční dílničky 19. dubna
20
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
21
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
22
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
23
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
24
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
25
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
26
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
27
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
28
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
29
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
30
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Program rozvoje obce
1
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
2
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
3
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
4
Úprava provozní doby prodejny v Oucmanicích
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec@oucmanice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Oucmanice
Oucmanice 60
562 01 Ústí nad Orlicí

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

středa 08:00 - 11:30 13:00 – 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)